Kelionių tinklaraštininkė Agnė griauna mitus: keliauti nėra brangu ir keliauti su kūdikiu – visai ne vargas

Kūrybingas mamas pristatanti mūsų portalo rubrika KURIANTI MAMA laukia jūsų. Jeigu norite, kad apie jūsų veiklą sužinotų daugiau žmonių, rašykite el.p. portalas@tavovaikas.lt. Šiandien pas mus svečiuojasi aistringa keliautoja Agnė.

Esame jauna šeima iš Vilniaus, kuriai praėjusiųjų metų ankstų Tėvo dienos rytą gimė mergaitė Izabelė. Neseniai šventėme pirmąjį jos gimtadienį ir šiuo metu bandome pradėti naują etapą - pratiname ją prie darželio. Kol kas sekasi puikiai.

Pirmieji vaiko metai buvo nuostabūs, na, netrūko ir iššūkių, bet iš esmės viskas buvo puiku. Kadangi su vyru esame kilę iš mažų miestelių, Vilniuje esame vieni, todėl vaiko priežiūra buvo tik mūsų pačių reikalas, gal todėl Izabelė yra tokia bendraujanti mergytė, mes ją vežėmės kartu visur ir visada. Dažnai tekdavo ir tėčiui per pietų pertraukas vaikščioti su dukryte.

Iki vaiko gimimo buvau visiškai pasinėrusi į darbinę veiklą ir karjerą, esu teisininkė, kaip ir mano vyras, dirbau bankroto administratorės padėjėjos darbą ir siekiau tapti bankroto administratore. Jeigu atvirai, sužinojus, jog laukiuosi, pagrindinės abejonės buvo dėl karjeros ir darbo, labai nenorėjau „iškristi“ iš darbo rinkos, nes konkurencija šioje srityje yra labai didelė. Viskas pasikeitė, kai gimė Izabelė, tada supratau, jog gyvenimas nuo šios minutės bus kitoks. Ir tai tik į gerą.

Asmeninio albumo nuotr.

Su vyru iki vaiko gimimo nemažai keliavome (tai mūsų aistra), jeigu galėtume apibūdinti keliais žodžiais savo gyvenimo moto, tai neabejotinai šie žodžiai yra "Collect moments not things (Kolekcionuokime akimirkas, o ne daiktus)". Kai gimė kūdikis, nusprendėme, jog negalime atsisakyti savo svajonės keliauti ir nusprendėme tai daryti su kūdikiu.

Tai buvo vienas geriausių mūsų sprendimų, Izabelė labai mėgsta keliauti, mėgsta saulę, jūrą ir smėlį, pirma kelionė Izabelei buvo, kai jai suėjo 4 mėnesiai. Iki metų ji jau buvo vykusi į 3 keliones.

Vaikai į mūsų gyvenimus ateina ne veltui ir jie tikrai neturi trukdyti tėvams gyventi (kartais erzina, kai tėvai užima tokią poziciją, kad, esą, „yra vaikas, todėl mes nebegalime išeiti net iš namų“. Tai visiška netiesa, viskas priklauso nuo mąstymo. Vaikai ateina užpildyti mūsų gyvenimą pilnatve ir priima savo tėvus tokius, kokie jie yra, mūsų atveju - keliautojus.

Asmeninio albumo nuotr.

Izabelė nuo pat gimimo buvo labai rami mergaitė, ji lyg ir norėjo, kad tėvai būtų užsiėmę įvairia veikla. Aš esu labai veiklus žmogus, mėgstu dirbti, tad kad ir kaip keistai skambėtų, ir gimus kūdikiui, rasdavau laisvą momentą padėti savo kolegoms iš namų. Posakis, kad kuo daugiau darai, tuo daugiau padarai, yra tikrai ne iš piršto laužtas, dabar kai pagalvoju, tai net nežinau, ką veikėme su vyru kai neturėjome vaiko, juk buvo tiek laisvo laiko. Aišku, mano vyras sudarė galimybes turėti šiek tiek laisvo laiko, jis nemažai praleisdavo laiko su dukrele, o tai man padėdavo atsipalaiduoti ir pabėgti nuo „pampersinių“ reikalų.

Kadangi draugai po mūsų kelionių vis klausinėdavo, kaip mums taip pavyksta pigiai ir smagiai susirasti ir susiplanuoti atostogas, kaip sekasi keliauti su kūdikiu, realizavome mūsų bendrą idėją - asmeninį tinklaraštį apie keliones "Njoy moment=Njoy life" (https://www.facebook.com/njoymomentnjoylife/).

Mūsų sekėjų dar nėra daug, nes neskiriame kol kas tam labai daug laiko, aprašėme tik 3 užsienio keliones, tačiau sulaukiame pakankamai nemažai klausimų: kaip užsisakome viešbučius, kaip randame skrydžius ir pan.

Asmeninio albumo nuotr.

Ši veikla yra ne darbas, ši veikla yra tikras malonumas, mūsų šeimos hobis. Kadangi su vyru keliaujame nemažai, turime daug patarimų ir pasiūlymų, kuriais norime pasidalinti su kitais.

Kelionėse stengiamės ne tik pagulėti prie jūros, bet taip pat ir pamatyti gražiausias tos šalies vietas, pabandyti vietinius restoranus, pabendrauti su vietiniais žmonėmis, tai mums teikia didelį malonumą.

Kartą keliaudami Tenerifėje užsukome pas žmones pasiklausti kelio ir nuo to laiko esame draugai, iki šiol dalinamės nuotraukomis iš savų gyvenimų, kai skridome antrą kartą į Tenerifę (beje, tai pirma sala, į kurią grįžome, daugiau laikomės principo nebegrįžti į tą pačią vietą, bet Tenerifė turi kažką kerinčio), važiavome jų aplankyti, jie surengė mums tradicinę vakarienę, apsikeitėme dovanomis.

Asmeninio albumo nuotr.

Turkijoje susipažinome su jauna rusiškų šaknų turinčia vokiečių šeima, taip pat turinčia panašaus amžiaus dukrelę, planuojame su jais labai didelę kelionę netolimoje ateityje.

Galimybė keliauti, bendrauti, užmegzti kontaktus, patirti, tobulėti mums teikia didelį malonumą. Taip pat savo tinklaraštyje stengiamės paneigti mitą, kad keliauti yra brangu, o keliauti su vaikais dar ir labai sunku. Izabelė yra šio tinklaraščio dalis ir mūsų įkvėpėja.

Nors tinklaraštį sukūrėme tik prieš porą mėnesių, bet gerų atsiliepimų ir padrąsinimų gavome, tai mus motyvuoja rašyti toliau. Tiesa, rašome ne tik apie keliones užsienyje, taip pat dalijamės patarimais, kur nukeliauti Lietuvoje, nes kai esame čia, stengiamės kuo daugiau pažinti Lietuvą. Pradėsime dalintis ir patarimais, kur rekomenduotume pavalgyti tyrinėjant mūsų nuostabią šalį. Sunkiausia pradėjus rašyti tinklaraštį buvo kankinanti mintis, ar bus kažkam įdomu? Juk apie keliones yra parašyta tiek daug, labai daug yra keliautojų, blogerių. Nors tikiu, kad mūsų tinklaraštis yra savitas ir kitoks. Beje, turime paskyrą ir instagrame.

Visoms mamoms, kurios skaito šį interviu, linkiu sustoti ir valandėlę pagalvoti, ar tai, ką daro gyvenime, joms teikia džiaugsmą ir galimybes tobulėti. Jeigu ne, tuomet dabar yra pats geriausias laikas keisti ir keistis. Tik džiaugiantis gyvenimu ir visiškai save realizuojant galime patirti ir išsisaugoti savo atmintyje gražiausias akimirkas.

Asmeninio albumo nuotr.

Praktiškas patarimas - kuo daugiau įtraukite savo antrąsias puses į vaiko auginimo procesą ir nebijokite, jie yra taip pat atsakingi už vaiką ir viską gali bei moka, jei tik nori.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis