Tai sukelia diskomfortą kasdienėje veikloje: atsiranda nuotaikų svyravimai, susierzinimas, nuovargis, užsitęsęs niežėjimas gali sukelti net depresiją.

Odos niežėjimas gali pasireikšti bet kuriuo paros metu. Naktį pasireiškęs niežėjimas sutrikdo ne tik paciento, bet ir kitų šeimos narių miegą ir poilsį. Jeigu nemiega vaikas, nemiega ir visa šeima. Visa tai turi įtakos šeimos gyvenimo kokybei.

Niežėjimas yra svarbiausias atopinio dermatito progresavimo variklis, dėl kurio pablogėja odos būklė ir atsiranda paūmėjimai. Dėl kasymosi niežėjimas dar labiau sustiprėja, atsiranda odos uždegimas bei pažeidimai. Kuo labiau yra kasoma niežtinti oda, tuo labiau įsitraukiama į užburtą niežėjimo – kasymosi ratą.

Kaip sustabdyti šį ydingą ratą ir užkirsti kelią odos pažeidimų atsiradimui ir progresavimui?

Patarimai, kaip sumažinti odos niežėjimą:

- Kai niežti dažniau ir daugiau tepkite drėkinančio kremo;

- Niežtinčią sritį stipriai tapšnokite, bet ne trinkite ar kasykite nagais;

- Uždėkite drėgną, šaltą tvarstį ar kompresą;

- Nagus visada kirpkite trumpai;

- Rinkitės medvilninius rūbus ir patalynę - ši natūrali medžiaga leidžia odai kvėpuoti, neperkaisti, o sintetiniai audiniai ar vilna gali dirginti;

- Medvilninės pirštinės, šilko rūbai gali padėti sumažinti odos pažeidimą miego metu;

- Naktį palaikykite vėsesnę temperatūrą miegamajame, nes šiluma ir prakaitavimas skatina niežėjimą;

- Nukreipkite savo ar vaiko dėmesį užsiimdami kokia nors malonia veikla;

- Bioderma sprendimas

http://atopinis.lt/blogas/kaip-pasirupinti-atopiska-oda-einant-i-lauka-saltuoju-metu/