Pasak Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininkės Astos Kubilienės, tiek per suaugusiųjų susibūrimus vartojamas alkoholis, tiek per vaikų šventes geriamas vaikiškas šampanas formuoja vaiko įpročius. Kuriamas elgsenos modelis, kad šventė yra neįmanoma be alkoholinių gėrimų vartojimo. Vaikams formuojasi teigiamos nuostatos alkoholinių gėrimų vartojimo atžvilgiu, tad tikėtina, kad vėlesniame amžiuje vaikui gali kilti noras pabandyti ir tikrų alkoholinių gėrimų. Daugelis tėvų nė nesusimąsto, kad taip netinkamai ugdo savo vaikus.

Mokslo tyrimuose daromos išvados, kad reklamą televizijos eteryje vaikai sugeba atskirti nuo penkerių metų amžiaus, o sąmoningai ją įvertinti gali tik sulaukę septynerių-aštuonerių metų amžiaus. Tačiau visi jie yra menkai įgalūs save apsaugoti nuo ilgalaikio spaudimo, kurį sukuria nuolat gaunami reklamos stimulai. Pavyzdžiui, dar 1991 metais belgų mokslininkai nustatė, kad įžymybių ar animacinių filmų herojų naudojimas reklamoje iš esmės panaikina vaikų sugebėjimą atskirti reklamą nuo įprasto žiniasklaidos turinio. Pastaraisiais metais nagrinėjama, kad jau nuo 4–6 metų amžiaus vaikams siunčiamos reklamos žinutės sėkmingai virsta jų prašymais Kalėdų dovanoms.

Tabako kontrolės sistemoje jau kelerius metus veikia draudimas gaminti ar parduoti žaislus, maisto produktus ir kitas prekes, kurių dizainas imituoja tabako gaminius ar jų vienetinius pakelius. Ši nuostata leido iš prekybos pašalinti visus vaikams skirtus saldainius, imitavusius rūkalus.

Socialiai atsakingas verslas turėtų ne tik nenaudoti alkoholinių gėrimų formos (šampano buteliai, iššaunantys kamščiai, smarkiai putojantys gėrimai) ir su animacinių filmų simboliais nepiršti jų reklamos nesuvokiantiems vaikams.